18 Aralık 2009 Cuma

Yalan

Bu adres şirket politikalarına uygun olmayan içerik bulunduruyor. Erişim engellenmiştir.
This URL, ucheokechukwu.blogspot.com, is a known blogs location and violates company policy.

Sevinsem mi yoksa üzelsem mi karar veremedim. Son zamanlarda kıymetli blogumla pek ilgilenemiyorum. Şirket politikamıza zarar veriyormuş benim yazdıklarım. Nedense?...

Bırakın blogger erişimini, google'a bile giremez oldu yakası bembeyaz değilde sadece bildiğin beyaz olan bendeniz misali sıradanlar.

Bilgi işlem diktasının sana reva gördüğü bu durumun nesine seviniyorsun arkadaşım diyenler vardır elbet...

...Ecnebi personelimiz! için yazılan cümlede geçen şu ..."is a known blogs location" durumundan kendime bir züğürt tesellisi edindim. 3-5 kişi okuyor farkındayım, hatta sayıyorum amma bu kadar meşhur olduğumu bilmiyordum ne yalan söyleyeyim.)

Bu arada cümlenin sonuyla kesinkez bir alakam bulunmamakta. Benim şirket politikasının ırzına geçtiğim (*to violate) tamamen yalan.

İngilizce Türkçe Tür Kaynak

*to violate düzmek fiil Tıp Sözlüğü







Eş anlamlılar : becermek, tecavüz etmek, ırzageçmek
Türkçe tanım : Zorla cinsel ilişkiye girmek, namusuna saldırmak,
cinsel arzularına alet etmek, bir erkeğin diğer bir erkekle cinsel ilişki
kurması





Hiç yorum yok: