19 Aralık 2009 Cumartesi

Taraftarlık

Benim taraftarlıktan anladığımı peşin peşin ortaya koymam lazım...

Büyüklerimden gördüğüm, Allah kısmet ederse müstakbel evlatlarıma öğreteceğim taraftar kimliğinin içinde Eski Yunan'ın demokrasisinin tek harfi bile olmayacak. Resimdeki ufaklık benim yeğenim. Sarı-lacivert bir dünyanın içine doğan bu minik kuzu amcasının prensesi. Gün gelip aşık olacak, evlenip soyadını belki değiştirecek ama kimliğinde yazan Fenerbahçelilik her daim baki olacak...
Benim taraftarlığa ve hayata bakışım sarının yanına laciverti yakıştırdığındandır az önce yazdıklarım. Yoksa başkanın söylediği gibi herkesin Fenerbahçeli olacağına dair bir iddiam yok. Sen hangi rengi yakıştırıyorsan üzerine uzun bir süre açık tutmayı planladığım anketi yanıtlamadan çıkma.

Ama seyirciden öte taraftarı merak ediyorum ben, günlük başarılar yada başarısızlıklar ardından rotasını çevirenleri değil, gerçek taraftarları.

4 yorum:

zafer dedi ki...

Digeri isaretlemek icimden gelmedi
ayrica ayibini da yuzune vurayim dedim!
Kayserispor

Okechukwu dedi ki...

mustafacım, kayserispor yönetimi tribüne taraftar geleceğinden emin olmadığından bilet fiyatı sadece 1 YTL gibi sembolik bir haldeyken dahi bir de üzerine gelenlere çay-kurabiye ikram etti geçtiğimiz haftasonu.bunu bile bile listeye dahil etmeye elim varmadı kayseri'yi. kayseri ve diğer anadolu takımı taraftarlarından yorum kısmında senin gibi taraftarlığını ileten arkadaşlar için liste her daim revize edilebilir...)
ben seni fc seoul'lu sanıyodum bu arada:)

Hiko dedi ki...

yannis hatirlamiyosam kendisi ulkersporlu degilmiydi? Yani hafif fenerli olmus oluyo bu baglamda:)

Okechukwu dedi ki...

ne biliym birader, benim lafın gelişi senin öz biraderin:)