25 Şubat 2009 Çarşamba

Bizim Çocuklar





Bir çok futbol taraftarı ayrılıpta giden futbolcuları pek iyi anmaz.Hele bu oyuncu ayrılıpta ezeli rakibe transfer olursa potansiyel nefret odağı haline gelebilir.
Size garip gelebilir ama bizim kale olmadıkça topun adresi Marcio gol atınca ben hala seviniyorum.Ümit Özat'ın ayağının dışıyla kestiği isabetli ortaları 4 gözle bekliyorum.Flamengo'nun kaptanı Fabio'nun savunmadan topla çıkışını özlüyorum.Beyaz ayakkabalarıyla topun kralını oynayan Alfonso'nun takımı Real Betis formasıyla Marco'yu izlemekten keyif alıyorum.
İçlerinden bir tek Tuncay'a biraz hayıflanıyorum.Türk futbolunun son yıllarda kanımca yetiştirdiği en büyük yetenek olan Tuncay Şanlı'nın Şampiyonlar Ligi 2. tur maçları oynanırken Middlesbrough formasıyla İngiltere Lig Kupası maçına çıkmasına bozuluyorum.Fenerbahçe'nin kaptanı,onun etrafına kurulmuş takımın lideri, çubuklu formayla efsane olabilecekken West Ham'a gol atmasına üzülüyorum.

Hiç yorum yok: