12 Aralık 2008 Cuma

Edu Dracena

Savunma oyuncusunun kayarak rakibinden top çalmasının miladı yaşım itibarıyla benim için Semih Yuvakuran ile başlar. Bacakları mı uzundu,yoksa zamanın şortlarının el kadar olmasından ötürü müdür bilmiyorum ancak cımbız misali çekerdi yattı mı kanat oyuncusunun ayağına.Semih'i ecnebilerin "sliding tackle" dediği kavramı bana öğrettiği için sevmiştim, Uche'yi ise savunmanın ayakta durularak yapılabileceğini hepimize gösterdiği için.

Edu Dracena ise geçtiğimiz sezon kendi kalesine attığı talihsiz goller sebebiyle onca eleştirilmesine karşın futbolun total oynandığı günümüzde takım arkadaşlarından yeterli desteği aldığı takdirde bir savunma oyuncusunda olması gereken her meziyete sahip üst düzey bir futbolcu.

Ülkemde adettendir.İşler kötü gittiği vakit taraftarında gazıyla takım dağıtılır yenisi yapılır. Fenerbahçe'nin şu anda sahip olduğu en önemli iki değer-Alex'ten sonra- Edu ve Lugano'dur. Birbirini tamamlayan ve beraber oynama alışkanlığını kazanmış bu iki oyuncu her şartta takımda tutulmalıdır.

2 yorum:

steven_stiffler dedi ki...

Yorumunuzu çok doğru buldum.Edu en çok eleştirilen oyuncu,hata yaptığı zamanlar da oluyor.Ama onun kadar toplara yerinde müdahele yapan savunma oyuncusu görmedim bu forma altında...Yaşım itibariyle de olabilir tabi :)

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

uche-högh den sonra en iyi defans ikilisi edu-lugano. inşallah bu ikili bozulmaz.