1 Eylül 2008 Pazartesi

Aşka Dair

Einstein'ın zaman ve genel görecelik kuramı zamanın hıza ve konuma göre değiştiğini ispatlar. Zamanın durduğu hale ise kara delik adı verilir. Sonsuzluk boyutu denen bu boyuta insan evladı ancak ve ancak aşık olabildiği vakit adım atabilirmiş. Aşık olalı 62 ay, aynı yastığa baş koyalı tam 1 sene oldu.
Sözleri Orhan Gencebay'a aitken arabesk, Dean Martin'den duyunca aynı sözleri ise klasik pop halini alan şu cümle ile bitireyim bu postu ; "You're Nobody Until Somebody Loves You"
Darısı başınıza...

3 yorum:

Hiko dedi ki...

"Cashback" ve de "Big Tree" filmlerini tavsiye ederim o zaman siddetle. ikisinde de yonetmenler hayal gucleri cercevesinde Einstein'in teorisini 7. sanata aktarmislar. Benim sahsi favorim "Big Tree" deki(Tim Burton) asik olma sahnesi.

1 sene olmus demek kanka haa. Valla Allah sizi birbirinizden ayirmasin. (Bu bi sene zarfinda toplamda 24 saat takilamadik ona yanarim)

Klasik popla bitiririm yorumumu:

Bana ne gerek,
Bana ne gerek,
Senin aşkından başka,
Bana ne gerek.

Aşkın zehir olsa,
Yine içerim,
Yolun ecel olsa,
Korkmam geçerim.

Yeter ki sevdim de,
Ben bu aşk ile,
Dünyanın kahrına,
Gülüp geçerim.

Okechukwu dedi ki...

Biz geleceğiz bu gidişle sizin yanınıza 24 saati tamamlamak için biraderim.Filmleri not ettim, en kısa zamanda izleriz hanımla beraber.Senin vesilenle hayırlı ramazanlar olsun gavur ellerinde ibadetini gerçekleştiren tüm kardeşlerime.

Hiko dedi ki...

Gelin valla, basimizin ustune.
Bu arada bende senin vesilenle; sen basta olmak uzere, memlekettekilerin ramazani hayirli olsun derim.( dun sahura kalkamadim, daha 11 saat var, susadim simdiden:)