25 Temmuz 2008 Cuma

Aklı Evvel

...Engin, Fenerbahçe’nin yeni transferi Daniel Güiza'ya da göndermede bulunarak, Brezilyalı Bobo’nun İspanyol futbolcudan 3 gömlek üstün olduğunu idda etti...
NtvSpor'da haberi görünce biraz gerilere götürdü hafızam beni.


selim soydan (ve gool, tv 8) : leventciğim geçen hafta sinan bana ne dedi biliyor musun? “youla, anelka’dan daha iyi futbolcu” dedi!
sinan engin (ve gool, tv 8) : hayır, ‘youla, anelka ayarında oyuncu’ dedim. anelka’dan daha iyi demedim!
selim soydan (ve gool, tv 8): kıvır bakalım sinan kıvır! bu sinan var ya bu sinan, fırıldak gibi! habire dönüyor, geçen hafta ne diyordu bu hafta ne diyor!
sinan engin (ve gool, tv 8): aşk olsun selim abi! ben hiç fırıldağa benziyor muyum?

Allah Beşiktaş taraftarlarına başka dert vermesin.

2 yorum:

Puskas dedi ki...

Bunun birde Ricardinho Alex ten 2 kat iyi versiyonu vardı. Her sene başka isimlerle tekrarlanıyor bu oyun zaten :)

Bu arada sanırım blogunuzun tek okuyucusu benim :P

Okechukwu dedi ki...

sen yazarsın olm ne okuyucusu.)
tembel yazar ama.