4 Nisan 2008 Cuma

Diego Alfredo Lugano Moreno


Bugün oturdum bir kez daha izledim maçı.Alex daha 5. dk dolmadan kasığını tutunca eyvah dedim,takip eden 10 dk gözüm hep üzerindeydi acaba ne zaman Zico'ya dönüp beni çıkar der diye.Kaptan bırakmadı takımını,maçı bitirdi.Devid golü bizim kaleye attığı vakit tepki dahi vermedim çünkü biliyordum gol atacaklarını.Devid rakip kaleyi Azeri spikerin deyimiyle 'sniper' misali vurduğunda bir kez daha gurur duydum.Maç günü Maldonada'ya '...ya bi kerede dikine pas ver...' dediğim için utandım Devid'in şutu öncesi pasını görünce.Marco'nun çaldığı onca topa birde Kazım'ın sol ayağıyla attığı golün pasını eklediğini izleyip ona bir kez daha hayran oldum.Volkan'ın 1-1 den hemen sonra Ballack'ın (müthiş insan İlker Yasin'in Ballack'ta fiziki düşüş var demesinin hemen ardından,en çok koşan oyuncular arasında lider olarak ekrana gelmesi aslında başlı başına yeni bir yazı konusu) topunu çıkardığını gördüğüm vakit onun kaleciliğini sorgulayanlara bir selam gönderdim...

Ama hepsi bir yana Lugano bir yana benim için.İnsan olduğuna dair şüphelerim olan Drogba ile yalnız kaldığı pozisyonlarda bu kadar başarılı olması muhteşemdi.Bu performansını 5 sene daha sürdürebildiği takdirde Uche'nin yanına kendini gömdürcek ikinci bir santraf izledim belkide...(edit:ikinci maçtan sonra bu eklentiyi yapmak zorunda kaldım;kariyerine müthiş bir performans daha ekledi lugano.)

Hiç yorum yok: